Nagyker Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Energrosso Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Társaság) nagykereskedelmi tevékenységének és szolgáltatásainak feltételeit tartalmazza. Az ÁSZF a Társaság által forgalmazott termékek értékesítése során az ügyfeleivel kötött minden adásvételi / szállítási szerződésre irányadó, amennyiben az érintett felek írásban eltérően nem állapodtak meg. A jelen ÁSZF a keltezésnél érvényes napon lép hatályba.

 

1. A Társaság adatai:

a. Cégnév: Energrosso Kft.

b. Székhely és levelezési cím: 1172 Budapest, Pásztó utca 40.

c. Cégjegyzék szám: 01-09-382171

d. Adószám: 29176328-2-42

e. Közösségi adószám: HU29176328

f. Ügyvezető: Szenyán Endre

g. Központi elérhetőség: irodánkban (1222 Budapest, Méz utca 11), telefonon: +36 20 432 1763, e-mailben: nagyker@a1solar.hu

 

2. A tevékenységi kör meghatározása

Napelemek és fotovoltaikus rendszerek alkatrészeinek nagykereskedelme.

 

3. A vevői kör meghatározása

A Társaság vevői körébe tartozónak tekinti a napelemes rendszerek kivitelezésével foglalkozó gazdasági társaságokat és egyéni vállalkozókat, amelyek / akik tevékenységi körében a villanyszerelés, egyéb villamos berendezések kereskedelme és napelemes szerelés megtalálható. A Társaság fenntartja a jogot, hogy a tevékenységi kör meglétéről meggyőződjön. A Társaság rögzíti, hogy a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyek irányába nem értékesít árukat a nagykereskedésében, ezért a jogügyletekre nem alkalmazandó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet. A továbbiakban a fenti vevői körbe tartozó személy: Vevő.

 

4. Az adásvételi / szállítási szerződés létrejötte

A Vevő az erre fenntartott webshopon – www.shop.a1solar.hu – valamint elektronikus levélben, telefonon vagy személyesen adhatja le a rendelési igényét az adott értékesítő felé. Amennyiben a megrendelt áruk készleten vannak, az értékesítő a Vevő kérésének megfelelően árajánlatot vagy díjbekérőt állít ki, mely tartalmazza a Vevő által megrendelt tételeket, darabszámukat, az árat, egyes esetekben az előleg mértékét.

Amennyiben a megrendelt áru készlethiányos és beszerzésre vár, az értékesítő az előre egyeztetett mértékű előlegről küld előlegbekérő levelet a Vevőnek. A készlethiányos és beszerzésre váró áru esetén az előleg megfizetése az áru beszállításának feltétele. Hitelkeret nem használható fel a készlethiányos és beszerzésre váró áru előlegéhez.

A Vevő a rendeléshez tartozó díjbekérő határidőre történő megfizetésével visszavonhatatlanul elfogadja a megrendelőn lévő feltételeket, árakat és az ÁSZF rendelkezéseit, és a megrendelés létrejön.

A megrendelést tartalmazó dokumentum tartalmi ellenőrzése a megküldés után a Vevő feladata. A megrendelés késedelmes vagy pontatlan leadásából származó felelősség a Vevőt terheli.

Amennyiben a díjbekérő teljes összege nem kerül átutalásra a fizetési határidőig, úgy a megrendeléskor a vállalatirányítási rendszerben rögzített termékmennyiségek foglalása megszűnik, és a megrendelés törlésre kerül.

 

5. Árak és árazás

A Vevők (nagykereskedelmi partnerek) az árainkat időszakosan kiküldött árlistákból valamint a rendszeresen frissülő webshop -ból ismerhetik. Az új árlista kiküldése után a korábbi árlisták és akciók hatálya megszűnik.

Az árlistában a termékek ára forintban kerül feltüntetésre. Az árlista nettó árakat tartalmaz. Párhuzamosan van eurós árlistánk is azoknak a vevőknek, akik euróban szeretnének fizetni. Rendelés előtt a pénznemről egyeztessenek értékesítő kollégánkkal.

Árváltozás esetén a 4. pont szerint már visszavonhatatlanul elfogadott megrendelésekre nem vonatkoznak az új árak.

 

6. Teljesítés

A Társaság kizárólag az általa írásban visszaigazolt megrendelés teljesítésére köteles. Amennyiben az áru beszerzése a Társaságnak fel nem róható okból lehetetlenné válik, vagy a megrendelés teljesítése hasonló körülmények következtében aránytalan nehézséggel járna, a Társaság az ilyen tartalmú, Vevőhöz intézett értesítéssel a körülmény időtartamára mentesül a szállítási kötelezettsége alól.

 

7. Az áru átvétele és raktározása

Az elfogadott megrendelések átvételére az értékesítővel történt egyeztetés után van lehetőség. Az áru átvétele történhet személyesen a megrendelő részéről a raktárban, vagy a vidéki konszignációs raktárban, valamin kiszállítással a Vevő által megadott címre. A személyes áru átvétele során a Társaság köteles az áru átadásához, Vevő pedig az áru átvételéhez szükséges személyi és tárgyi feltételeket biztosítani. A partnerprogramban minősítést még nem szerző ügyfelek részére a megrendelt eszközök és áruk kiadására kizárólag a teljes vételár megfizetését azaz az Energrosso bankszámlájara beérkezett pontos összeg beérkezése, vagy hitelkeret aktiválását követően kerül sor. A jelen alpontban foglalt kötelezettségek teljesítésének elmulasztásából eredő hátrányos következményekért a mulasztó fél tartozik felelősséggel. A Vevő által történő szállítás esetén a Társaság teljesítése a Vevő felé a szállítmányozónak / fuvarozónak történő átadáskor megvalósul. A szállítás során keletkezett esetleges károkért, sérülésekért a szállítmányozó / fuvarozó felel, és ennek esetleges ügyintézése vagy biztosítási eljárása a szállítást megrendelő fél felelőssége.

 

8. PastPay

A shop.a1solar.hu webshopon lehetőség van arra, hogy a megvásárolt áru ne azonnal, hanem egy későbbi időpontban kerüljön kifizetésre. Ezt egy külső pénzügyi partner, a Péntech Financial Solutions Zrt. („Péntech”) közreműködésével nyújtjuk, annak PastPay nevű faktorálási fizetési módján keresztül. Ebben az esetben, amennyiben Ön a webes felületen fizetési módnak a PastPay-t (faktorálást) jelöli meg, és a Péntech vállalja az adott ügylet finanszírozását, úgy a Szolgáltató által Ön felé kiállított számlát a Péntech faktorálja, azaz a Szolgáltató Ön felé fennálló követelését megvásárolja és a számla ellenértékét Ön helyett a Szolgáltatónak megfizeti. Ilyenkor a Szolgáltató részéről kiállított számla már tartalmazza a konstrukció egyedi jogi jellemzőit és a szükséges információkat is.


FONTOS, hogy a faktorálást követően az Ön fizetési kötelezettsége a Péntech felé áll fenn, amelyet kizárólag a számlán megjelölt, Péntech-es számlaszámra tud teljesíteni. Fizetési kötelezettségének legkésőbb a számla lejárati napján eleget kell tennie, ellenkező esetben 40 euró költségátalány kerül felszámításra. Ön a PastPay használatával hozzájárul ahhoz, hogy a kapcsolattartási adatai (név, email cím, telefonszám) továbbításra kerüljenek a Péntech számára. Erre elsősorban azért van szükség, hogy az engedményezéshez és a fizetés lebonyolításához szükséges információkat, értesítéseket megküldhessük Önnek. A Péntech adatkezelési tájékoztatóját itt találja. Abban az esetben, ha a Péntech nem vállalja az adott tranzakció finanszírozását, ez a fizetési mód nem elérhető- természetesen a vásárlásra továbbra is lehetősége van, kérjük, ez alkalommal válasszon másik fizetési módot

 

9. Késedelem következményei

A Vevő fizetési késedelem esetén köteles a Ptk.-ban a vállalkozásokra vonatkozóan meghatározott mindenkori késedelmi kamat mértékének megfelelő mértékű késedelmi kamatot (amely a jelen szerződés létrejöttének napján: a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat + 8 %, azaz plusz nyolc százalék), valamint 40 (negyven) eurónak a Magyar Nemzeti Bank késedelmi kamatfizetési kötelezettség kezdőnapján érvényes hivatalos deviza-középárfolyama szerint számított forint összeget – behajtási költségátalányként – a Társaság részére megfizetni. A késedelmi kamat összegéről a Társaság kamat terhelő levelet állít ki, amelyet Vevő köteles a kiállítás napjától számított 8 (nyolc) napon belül kiegyenlíteni. A Vevő által bármilyen jogcímen megfizetett összegeket a Társaság jogosult először a késedelmi kamatkövetelésével szemben elszámolni. A Társaság jogosult a további megrendelések teljesítését mindaddig megtagadni, amíg Vevő a kamatokkal növelt tartozását ki nem egyenlíti.

 

10. Árváltoztatási jog

A Társaság a vételárat egyoldalúan állapítja meg és bármikor – ideértve azokat a folyamatban lévő ügyeket is, ahol az előleg számla már kiegyenlítésre került, illetve a végszámla még nem került kiegyenlítésre vagy kiállításra – előzetes értesítés nélkül egyoldalúan módosíthatja.

 

11. Fizetési garanciák

Amennyiben a Vevő fizetési kötelezettségével késedelembe esik, úgy a Vevő által a szerződés alapján megvásárolt és továbbértékesített áruk ellenértéke közvetlenül a Társaságot illeti meg. Vevő fizetési késedelme esetén továbbá a Társaságtól megvásárolt és még tovább nem értékesített áruk a Társaság felé fennálló fizetési kötelezettség biztosítékául szolgálnak. Amennyiben a Vevő a jelen pontban foglalt rendelkezéseket megszegve a Társaság követelésének biztosítékául szolgáló ellenértéket, illetve árukat elvonja, úgy az ebből eredő valamennyi következményért felelősséggel tartozik.

Személyes vagy szállított áruátvétel esetén a Vevő felelős átnézi az átvett árut, és aláírásával igazolja, hogy megfelelő árut a megfelelő darabszámban vette át, vagy már a szállítólevélen jeleznie kell az esetleges hibát, hiányosságot, sérülést. Az árú átvételét követően Társaság reklamációt nem fogad el.

Az áru átvételére a raktár nyitvatartási idejében munkanapokon 6 – 14 óráig, a Társasággal előre egyeztetett időpontban kerül sor. A konszignációs raktárak esetében pedig a weblapon feltüntetett nyitvatartási időben, ami raktáronként eltérhet, szintén egyeztett időpontban lehetséges.

A Vevőnek személyes áruátvétel esetén a megrendelt árut amennyiben készleten van, 8 naptári napon belül át kell vennie vagy az elszállításról gondoskodnia kell.

Ha a megrendelt áru készlethiányos, akkor az értékesítőnek az áru megérkezéséről szóló tájékoztatását követő 8 naptári napon belül kell a Vevőnek átvenni a terméket vagy az elszállításról gondoskodni.

A fizetést követő 8. naptári napon túli raktározás esetén a Társaság raktározási díjat számít fel, melynek díja nettó 10.000 Ft/m2/nap. A raktározási díjnál a napelemek esetén raklap alapú a tárolási díj (1,8 m2) minden egész és töredék raklap esetén is egész raklapként számolva, inverter és rögzítés esetén pedig EUR raklap alapú (0,96 m2) a tényleges szállításra képes EUR raklapok számával arányosan, alusínek esetén 1000 Ft m/sín-alapon számolva.

 

12. Újracsomagolási díj

Amennyiben a Vevő kérte a rendelés összekészítését, és az már szállításra előkészítésre került, majd ezt követően történik módosítás a megrendelés számában, tárgyában, vagy az elszállítás végső mennyiségében a Vevő kérésére, akkor a Társaság újracsomagolási díjat számol fel, melynek díja 3000 Ft/érintett raklapok vagy kötegek száma.

Áru át nem vétele a kért időpontban: amennyiben a Vevő kérte a rendelés összekészítését, és az előkészítésre került, majd ezt követően a Vevő a kért időpontban mégsem veszi át az árut, az összekészítés utáni 2. naptól raktározási díjat számítunk fel, a 8 naptári napon túli raktározási díjjal megegyező mértékben.

 

13. Elállási jog és az áru visszavétele

A vásárló jogosult a vásárlástól számított 14 naptári napon belül elállni a vásárlástól. A visszaküldési jog gyakorlásához az alábbi feltételeknek kell megfelelni:

  • Az áru eredeti csomagolásban, sértetlen és nem használt állapotban kerüljön vissza a Társaság központi raktárába.
  • A visszaküldés előtt a vásárlónak minden esetben egyeztetnie kell a vele kapcsolatban álló értékesítővel telefonon vagy e-mailben.
  • A Társaság a visszaküldésért adminisztratív és logisztikai költségekre visszáru-díjat számol fel, amely a következőképpen alakul:
    • Tartószerkezet esetén az áru nettó árának 10%-a.
    • Napelem és inverter esetén az áru nettó árának 5%-a.

 

14. Hibás termékek kezelése

Ha a vásárló gyári hibás terméket kapott, vagy nem a megfelelő méretet vagy terméket szállították le, a vásárlónak haladéktalanul jeleznie kell ezt a Társaság felé telefonon vagy e-mailben. A vásárlónak le kell fényképeznie a hibás, méret- vagy színeltéréssel rendelkező termékeket jól látható módon, és a képeket el kell küldenie a Társaságnak. Az egyeztetés során a további teendőkről informáljuk a vásárlót.

 

15. Visszaküldési eljárás

A termék(ek) visszaküldése előtt a vásárlónak egyeztetnie kell a vele kapcsolatban álló értékesítővel a pontos visszaküldési feltételekről.

  • A visszaküldéshez a vásárlónak biztosítania kell, hogy a termék(ek) eredeti csomagolásban, hiánytalanul, beüzemelés és használat nélkül, tiszta állapotban, valamint az eredeti számlával és kitöltött elállási nyilatkozattal legyenek becsomagolva.
  • A termék(ek) eredeti dobozát nem szabad közvetlenül ragasztani vagy celluxozni. A dobozt egy szállításra alkalmas csomagolóanyagba (zacskóba, papírba, dobozba) kell helyezni és azt lezárni.
  • Amennyiben a termék piszkos, hiányos, ragasztott, vagy sérült az eredeti doboz, a termék(ek) árából 10% levonás kerül.

 

16. További irányelvek

  • Ha a termék 14 napon belül gyártói hiba vagy anyagminőség miatt meghibásodik, a vásárlónak jeleznie kell ezt e-mailben, mellékelve a hibás termékről készült fotókat és a megrendelés számát.
  • A Társaság nem vállalja utánvétes csomagok átvételét.

 

17. Átvételi ponton történő átvétel és raktározás

A megrendelések átvétel lehetséges átvételi ponton is, mely pontok címe és elérhetősége a weboldalunkon szerepel. Az átvételi pontokkal kapcsolatos változtatások jogát fenntartjuk, de az esetleges változást a weboldalon kommunikáljuk.

Az átvételi pontok saját raktárkészlettel rendelkeznek. Ebből a készletből történő vásárlás az értékesítő kollégával történt egyeztetés, valamint a fentebb megadott fizetési feltételek teljesülése esetén lehetséges.

Az átvételi pont raktárkészletén meg nem található termékeket a központi raktárból történő átszállítás után tudjuk biztosítani. Az átszállítás 1-2 két hét is lehet, de ebben az esetben az átvétel ingyenes, szállítási költséget nem számolunk fel.

Abban az esetben, ha a megrendelt terméket a vevő az átvételi ponton szeretné átvenni a fentebb említett normál szállítási ütemezésnél gyorsabban. Azt az értékesítő kollégával előre egyeztett szállítási díjért vállaljuk.

A vevőnek az átvételi pontra megrendelt terméket a pontra beérkezést és az erről szóló értesítést követően 3 munkanapja van a termék átvételére. A 3 munkanapon túli raktározás esetén a Társaság raktározási díjat számít fel, melynek díja az átvételi pont esetében nettó 10000 Ft/m2/nap. A raktározási díjnál a napelemek esetén raklap alapú a tárolási díj (1,8 m2) minden egész és töredék raklap esetén is egész raklapként számolva, inverter és rögzítés esetén pedig EUR raklap alapú (0,96 m2) a tényleges szállításra képes EUR raklapok számával arányosan, alusínek esetén 0,03 m2/sín-métere alapon számolva.

 

18. A tulajdonjog fenntartása

A Társaság az áru tulajdonjogát a vételár teljes kifizetéséig fenntartja. A Vevő köteles tűrni a Társaság fenntartott tulajdonjoga érvényesítése érdekében tett szükséges intézkedéseit.

 

19. Jótállás, garancia, műszaki megfelelőség és dokumentációk

A Társaság a gyártók által megadott feltételek szerint nyújt garanciát, melyet a számlával valamint a hiba rövid leírásával tud jelezni.

A garanciális igény érvényesítésének helye a Társaság raktárhelye: 1225 Budapest Ipartelepi u. 3/A, valamint a gyártó weboldalán feltüntetett szakszervíz. Amennyiben a gyártó Magyarországon szervízhálózatot tart fent, abban az esetben a Társaság nem köteles eljárni a garanciális igény (javítás vagy csere) esetén.

A tervezés és kiosztás, így rendszer-megfelelőség, illetve a rögzítési darabszám és műszaki, statikai megfelelőség ellenőrzése a megrendelő feladata és felelőssége.

A napelemek és inverterek angol nyelvű használati és telepítési utasítással vagy netes letöltéssel kerülnek szállításra, melyek fordítása nem a Társaság feladata – kivéve azoknál a termékeknél, ahol a gyártó biztosít magyar nyelvű használati és telepítési utasítást.

 

20. A szerződés megszüntetése

A Vevő a visszaigazolt és elfogadott megrendelést raktáron tartott tételek esetén 1%-os lemondási díj megfizetése mellett mondhatja le, mely az előlegből kerül levonásra és adminisztrációs költségként kerül számlázásra.

A raktáron nem lévő, de a Társaság által már megrendelt tételeket csak abban az esetben mondhatja le díjmentesen a Vevő, ha a Társaság beszállítói partnere tőle jogkövetkezmények nélkül elfogadja a megrendelés lemondását. Lemondás esetén valamennyi felmerült költség a Vevőt terheli. 1%-os lemondási díjon túl.

A Társaság jogosult elállni egyoldalú nyilatkozatával az adásvételtől / szállítási szerződéstől, vagy a szállítást további biztosítékok nyújtásához kötni, ha a Vevővel szemben csőd-, felszámolás, végelszámolás, kényszertörlési, adószám-törlési, végrehajtási- vagy más, a fizetőképességét érintő jogi eljárás indult, ebben az esetben a befizetett előleg a Társaság a Megrendelő részére visszafizeti.

 

21. Adatkezelés

A Vevő az azonosításához, cégadatai ellenőrzéséhez, működésének megítéléséhez kapcsolódóan hozzájárul, hogy adatait a Társaság a jogszabályi előírások és a Társaság adatkezelési szabályzata betartása mellett kezelje és ellenőrizze.
A Vevő elfogadja és hozzájárulását adja, hogy esetleges fizetési késedelméről a Társaság értesítse a céginformációs és hitelbiztosítási partnereit.

A Társaság az általa nyilvántartott személyes adatokról a Vevőnek kérésére köteles a Vevő saját adatairól felvilágosítást adni. Amennyiben Vevő a Társaság által kezelt adataiban bekövetkezett változást a Társaság felé nem jelenti be, úgy a Vevő mulasztásának időtartamára a Társaság mentesül az adatok kezelésével kapcsolatos kötelezettségek teljesítése alól.

A Társaság az általa nyilvántartott adatokat az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt időtartamig tárolhatja, őrizheti, kezelheti. A Társaság a Vevő adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást szintén az Adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint teljesíthet.

 

22. Titoktartási kötelezettség és jó hírnév védelme

Felek kötelezettséget vállalnak, hogy a szerződés teljesítése kapcsán tudomásukra jutott, a másik Felet érintő adatokat, információkat bizalmasan, üzleti titokként kezelik, és kijelentik, hogy azokat – valamely hatóság részéről történő hivatalos megkeresés esetét kivéve – illetéktelen harmadik személy részére nem szolgáltatják ki, hozzáférhetővé nem teszik, és kizárólag a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben használják fel. A titoktartási kötelezettség a Feleket a szerződés időtartama alatt és az annak megszűnését követő 2 (kettő) évig terheli. A titoktartási kötelezettséget megszegő Fél köteles az ezzel kapcsolatban felmerült mindennemű kárt megtéríteni. A jelen pontban szabályozott titoktartási kötelezettség nem terjed ki a fizetési fegyelemmel kapcsolatos információadásra.

Vevő kötelezettséget vállal arra, hogy a szerződés időtartama alatt, illetve annak megszűnését követően is tartózkodik a Társaság jó hírnevét sértő megnyilvánulástól, magatartástól.

 

23. Kapcsolattartás, értesítések

Felek a szerződés szerinti jogaik gyakorlásával, illetve kötelezettségeik teljesítésével összefüggő nyilatkozataikat írásban (e-mail, illetve postai úton ajánlott, tértivevényes küldeményben) kötelesek egymás részére megtenni. A Felek által egymás részére megküldött postai küldeményeket azok igazolható átvétele esetén az átvétel időpontjában kézbesítettnek kell tekinteni. A tértivevényes ajánlott levélben a másik fél levelezési címére (1222 Budapest Méz utca 11.) elküldött nyilatkozat a levél, postára adásától számított 5. (ötödik) napon akkor is kézbesítettnek minősül, ha a küldemény „nem kereste”, „elköltözött”, „ismeretlen” vagy „nem vette át” jelzéssel érkezik vissza a feladóhoz.

A Vevő köteles az adataiban bekövetkező minden változást (így különösen nevének, székhelyének, telephelyének, illetve fióktelepének, vezető tisztségviselőinek, bankszámlaszámának vagy adószámának megváltozását) legkésőbb ezen változások hatálybalépésének napján a Társaság részére írásban bejelenteni. A Vevő vállalja, hogy amennyiben ellene kényszertörlési-, csőd-, felszámolási,- végelszámolási- vagy végrehajtási eljárás indul, illetve minden egyéb olyan körülmény felmerülése esetén, amely a szerződés teljesítését, illetve a Társaság követeléseinek kielégítését veszélyezteti, haladéktalanul írásban tájékoztatja a Társaságot. A Vevő köteles megtéríteni ezen kötelezettsége elmulasztásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő minden kárt. Vevő a szerződésből eredő bármely jogát vagy kötelezettségét a Társaság előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül sem egészben, sem részleteiben nem ruházhatja át.

 

24. Az ÁSZF módosítása

A Társaság fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa a hatályos ÁSZF rendelkezéseit azzal, hogy bármely ÁSZF rendelkezés megváltoztatása esetén a változásról a Vevőt legalább a változások hatályba lépése előtt 8 nappal elektronikus levélben tájékoztatja, a változásokra vonatkozó adatokkal és az új ÁSZF elérhetőségével. Az ÁSZF esetleges módosítása a már folyamatban lévő megrendeléseket nem érinti. Amennyiben a Vevő az új ÁSZF és módosításait nem fogadja el, ez nem mentesíti őt a folyamatban lévő szolgáltatás ellenértékének a megfizetése alól, azonban a számla esedékességétől számított 8 napon belül igazolható módon, írásban közölnie kell a Társasággal azt, hogy az ÁSZF-et, illetőleg azok valamely módosítását nem fogadja el. Amennyiben az ÁSZF és azok módosítását követően a Vevő a számlát kiegyenlíti, az a Vevő részéről az ÁSZF és módosításaik kifejezett elfogadásának minősül.

 

25. Érvénytelenség

Amennyiben a jelen ÁSZF vagy a szerződés egyes rendelkezései részben vagy egészben érvénytelenek lennének, vagy azzá válnának, az nem érinti az egyéb rendelkezések érvényességét, kivéve, ha a Felek az érvénytelen rendelkezés nélkül a szerződést nem kötötték volna meg. Felek az érvénytelen rendelkezést kötelesek haladéktalanul olyan érvényes rendelkezéssel helyettesíteni, amely az eredeti rendelkezés értelméhez vagy a Felek szándékához a lehető legközelebb áll. Amennyiben a jelen ÁSZF, illetve az egyedi szerződési feltételek magyar és valamely idegen nyelvű változata között eltérések vagy ellentmondások tapasztalhatók, úgy a Társaság és a Vevő közötti jogviszony tekintetében kizárólag a magyar nyelvű változat irányadó.

 

26. Irányadó jog

A Felek között fennálló szerződéses jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban Ptk.) és az egyéb hatályos magyar jogszabályok az irányadóak.

A jelen ÁSZF vonatkozó rendelkezéseire a Ptk. 6:77-6:81 §-ai az irányadóak.

 

27. Illetékességi kikötés

Felek a vitás kérdéseket igyekeznek tárgyalásos úton megoldani. Amennyiben az egyeztetés nem vezet eredményre, Felek a szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatban közöttük felmerülő esetleges jogviták rendezése vonatkozásában – a mindenkori jogszabályi értékhatártól függően – a Társaság székhelye szerinti területileg illetékes Bíróság, illetőleg az illetékes Törvényszék illetékességét kötik ki. A Felek által kikötött illetékesség nem zárja ki azt, hogy a Társaság – választása szerint – a Pp. szabályai szerint egyébként illetékességgel rendelkező bíróság előtt indítson eljárást a Vevő ellen.

 

Budapest, 2025. január 27.

 

12. helyezés
az FT1000 listán!

Büszkén jelentjük be, hogy az A1 Solar Kft. a Financial Times FT1000 listáján Európa 12. leggyorsabban növekvő vállalata lett, közel 7000%-os növekedéssel, Magyarországon pedig az 1. helyet szereztük meg!

Köszönjük kollégáinknak a rengeteg befektetett energiát, a túlórákat és a lelkesedést, amellyel nap mint nap hozzájárulnak a vállalat és a fenntartható jövő építéséhez.
 
Hálásak vagyunk ügyfeleinknek és partnereinknek is a bizalomért és a közös munkáért, amely valódi változást hoz a megújuló energia terén.